fredag 20 februari 2009

Antar utmaning av Malin

Gillar ju dessa utmaningar och tycker det är roligt att svara på konstiga frågor, så varför inte tänkte jag när jag såg Malins utmaning.
Är dock lite censurerad. ;) Man kan tänka sig att det är någon i 14-års åldern som satt ihop den.
Den som vill känna sig utmanad är utmanad...

DU:
1. Hur lång är du? 169 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? Ojoj, jag blir aldrig stor. Men silversmed skulle inte vara fel.
3. Vad pluggar du? Pluggar inte. Men har pluggat estetiska programmet på gymnasiet, psykologi, grafisk kommunikation och medie- och kommunikationsvetenskap på högskolan.
4. Har du långt hår? Njae
5. Vilken hårfärg har du? Svart
6. Sminkar du dig? Ibland
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Vita
9. Har du kysst någon idag? Nix!

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop? Japp
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Båda två såklart!
3. Hur många syskon har du? Ett stycke storebror, Fredrik
4. Vad är det senaste du sa till din mamma ? Hej
5. Hur många ställen har du bott på ? Oj, ja… Först i Vänge (utanför Uppsala), sen Söderbärke i hus, sen två lägenheter och ett hus i Jönköping och slutligen nu hus i Borlänge.
6. Vem i din familj stör du dig mest på? Det är olika. ;)
7. Vilken familjemedlem är snällast? Hehe… Bra fråga
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? I julas åt vi middag.
KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? Det måste ha varit Kristofer tror jag. Var på lite "äventyr".
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Hos Micke förra midsommarafton.
3. Har du kysst nån kompis? Nej
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Nej
5. Vem har du varit kompis med längst? Både Karin och Elisabeth har jag känt sen vi gick på lekis tillsammans.
6. Vem känner dig bäst? Ramona tror jag faktiskt.
7.Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Det tror jag inte. Personen i fråga har väl på sig tröjan för att hon/han gillar den.
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? Visst skulle jag våga.
2. Klä dig annorlunda? Klä mig annorlunda hur?
3. Vara dig själv? Självklart.
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Ja
5. Fisa inför din pojk/flickvän? Ja
6. Pierca dig? Nej, fy fan! Aldrig mer! Sticka nålar genom huden är inte trevligt!
8. Vara omogen? Jadå.
9. Äta småkryp? Och varför i hela världen skulle jag äta småkryp?

DIVERSE:
1. När tuggade du tuggummi senast? Just nu.
2. När var du på semester senast? Hmm... Var till Ullared och Fjällbacka förra sommaren.
3. Vilken färg är det på din tandborste? Blå och vit
4. Är ditt hår tråkigt? Ibland, ibland är jag nöjd. Nu behöver det dock klippas till lite.
5. Vem såg dig naken senast? Jimmy, av naturliga skäl.
6. Hur ofta duschar du? Varje dag.
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll? Det visar sig väl ikväll?


Inga kommentarer: