måndag 15 mars 2010

Urk

Idag har det inte varit någon vidare trevlig dag.
Både Jari och jag blev smittade av någon otäck sjuka i lördags.
Jag hoppades på att slippa undan och åkte till Grevbo i morse när Jari var hemma och var sjuk.
Men efter någon timme så började jag också må dåligt.
Jari har varit bättre ett tag, och jag har väl piggnat till lite nu. Får väl se om piggheten håller i sig i natt.
Problemet är bara ryggen, har så oerhört ont så att jag varken kan sitta eller ligga ned.

Eskil har varit en liten sjuksyster och legat brevid mig hela dagen och gosat.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Stackare! Nu får vi verkligen hoppas att ni piggnar till och får vara pigga.
Vad är det för problem med ryggen?
Tur i alla fall att ni har lilla "sjuksyster" Eskil, som kan ta hand om er. ;-)

Nanna sa...

Vet inte vad det är med den. Har väl spänt mig eller något.