fredag 18 februari 2011

Fredagen den 18:e




Nu har fredagen den 18:e även den passerat.
Vad har vi gjort idag?
Jari har tillbringat dagen i Falun.
Jag har tillbringat dagen att redigera och lägga in nya produkter på hemsidan.
Inte så spännande.
Svärmor var i alla fall så snäll att mata oss.

Nu är jag trött på snö.

Ni kan inte ana vad klantig jag varit de senaste dagarna, förresten!
När jag var på stan i måndags så halkade jag omkull mig och skaffade ett rejält blåmärke på baksidan av låret.
I förrgår så ramlade jag i trappan i torpet (med en fåtölj i famnen är att tillägga) och skaffade mig ett blåmärke på framsidan av låret och på ryggen.
Igår slog jag i huvudet i bordet och fick en bula.
Slog i armbågen och fick ett blåmärke.
Har även rivit mig på en spik och fått en rispa, och slagit i axeln och fått ett blåmärke.

Visst, jag kan har lätt att få blåmärken. Men nu börjar jag att se ut som om jag varit med om en bilolycka. :p
Dags att sitta still ett tag kanske.

2 kommentarer:

Daniel sa...

Halvvägs till smurf nu då? ;)

Nanna sa...

Hehe, typ!