söndag 26 april 2009

Vackraste katten


Jag måste ha den vackraste katten i världen. :)


5 kommentarer:

sandyekman sa...

Det skriver jag under på! Hans färg, jag har sagt det förr å jag säger det igen!
Tack fina Nanna för att jag får se och höra honom. När han viftar på svansen så där ser det nästan ut som en orm.
KRAM

Wicked sa...

haha.. ingen van utekatt de där inte..!

Nanna sa...

Sandra - Hans färg är fantastisk. Bara lyser i solen!
Jag blev så glad när han skriade, jag visste att du ville höra. :p
Viftar på svansen gör han ofta. Speciellt när han är småsur och lite stressad/rädd. :)

Wicke - Han är en sann betongkatt på landet. Men det var lite kul ute idag i alla fall. Hehe

Unknown sa...

Vilket vackert kort på vackraste Eskil! :) Fat jag vet någon som i alla fall tycker själv att han är snyggare. ;)
När han jamade på filmen kom Nova springande i full fart och stirrade på datorn. :)

Nanna sa...

Hehe... jag kan nog gissa att du menar Skrälls.
Haha... Eskil gjorde likandant när han hörde sig själv. Han förstod inte riktigt var det kom ifrån.