måndag 16 februari 2009

Klänning


Har nu sprungit runt i alla Borlänges affärer efter en klänning att ha på mig på lördagens "bal" som ska hållas för Ramona. Damen fyller ju 30.
Jag hittade inte direkt någon som jag hade tänkt mig att den skulle se ut, men en affär nere på stan (av alla ställen!) hittade jag några stycken som såg ok ut. Dock fanns det dåligt med storlekar...
Det fanns en kvar att välja på som var rätt fin och som jag kan använda vid senare tillfällen, så det blev en i denim. Kanske inte balmaterial direkt, men det får då duga i alla fall.
Annars skulle jag aldrig hitta något tills på lördag.

9 kommentarer:

Unknown sa...

Den var jättefin ju! Men du kan ju inte ha gympadojor till! ;) Högklackat måste det vara!

Nanna sa...

Haha, nä inte gympadojor heller.

Anonym sa...

den var fin. Lite annorlunda med...

Nanna sa...

Tack Ida. :)

Anonym sa...

Den var verkligen jättefin, passar dej...

Nanna sa...

Therese - Tack... Lite min stil. :)

Jimmy sa...

Du ser nu behöver du inte fundera på om du ska byte eller inte...

Anonym sa...

Jätte fin i klänningen... Å jätte fin klänning!!
Det blir super ju!

Nanna sa...

Jimmy - Verkar som det. Ska behålla den iaf.
Sandra - Tack så mycket! :D