lördag 7 mars 2009

Slödag



Idag har det varit en riktig slödag. Varit till Ica Maxi, men inte så mycket mer.
Vill att snön ska försvinna, vill åka på små, små vägar och kolla efter spännande saker. Vill FOTA!!
Finns mycket där ute i skogarna att upptäcka. Om man inte hittar ett ödehus så kanske man har turen att se en björn.
Vore det inte roligt att se en björn?
Jag kan ju bara säga det att om jag möter en björn så sitter jag nog kvar i bilen. Han/hon är ju förmodligen lika rädd för mig som jag är för honom/henne. Men man vet ju aldrig...
Fina bilder skulle det bli också, björn i närbild. :)
Eller varför inte en varg, en lo eller kanske rent utav en öde herrgård.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoho se en björn...jo på skansen kanske? Här springer dom runt knutarna på våren och jag är livrädd! Både för mina och hästarnas skull:P

Anonym sa...

hoho KUL att se en björn skulle det stå:/

Nanna sa...

Haha, Skansen är ju inte riktigt samma sak.
Man vill väl kanske inte att de ska springa runt knutarna nej. Fy.