lördag 2 juli 2011

Dag 2


Dag två av Peace & Love.
Igår såg vi Ziggy Marley. Det var ju bara tvunget eftersom jag är ett stort Bob Marley-fan. Och man kommer ju inte närmare Bob Marley än med hans barn (han har ju drygt 11).
Sen såg vi lite Mustasch, Volbeat, och en grym konsert med The Ark. Jag blir ett The Ark-fan varje gång jag ser dem live. Nu var det ju dock sista gången. Sa de i alla fall.

Idag har det varit en lite halvdan dag med artister. Men vi började dagen med en bra Timbuktu, sen lite Klevertak och till sist Soilwork.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Snygg bild! :-)

Wicked sa...

Hörru då ska ni komma till Eksjö sista helgen i Aug för då lirar The Ark på våran stadsfest!!

http://eksjostadsfest.se/

Jag tror dom ger en konsert till efter i Sthlm, men sen är det slut!

Nanna sa...

Det är kul när man har tillgång till att fota precis framför scenen. :)

Wicke - Det vore skitkul faktiskt! Vi ska absolut fundra på saken.

Wicked sa...

Tycker jag... Kanske lite dyrt om man siktar på en-dagas men ändå mycke bang-for-the-buck som vi säger =) Här är det iaf high life hele den helgen o sovplatser är ju självskrivet även om vi kanske inte har just nått och ligga men utrymme har vi gott om =)