tisdag 26 juli 2011

Snabbt!


Dagarna går snabbt så in i Norden.
Men en hel del har hunnits med idag.
Vi var in till Ludvika för att "storhandla" och köpa tre stycken krukor till en utefönsterbräda.
Det var inte det lättaste att hitta krukor, och framför allt inte hitta murgröna.
Jag åkte till det mest självklara stället där jag tyckte att jag borde hitta både blommor och krukor, Bergslagsodlingar i Smedjebacken (en blomsteraffär). De hade inte en enda liten murgröna, och de enda krukor de hade var fula reakrukor...
Istället åkte vi till Dollar Store. Där hittade jag tre stycken hyfsat snygga krukor i sandfärg, sen hittade jag murgrönor på Willys.
Vad ska man med blomsteraffärer till?

Jag har även lämnat ifrån mig Therese och Thommies bröllopsbilder. Usch, det är alltid lite jobbigt att lämna ifrån sig sådana saker. Man är för självkritisk. :P
Men jag får hoppas att de tycker om dem.

2 kommentarer:

Zita sa...

Är dollar store nått o ha??

Nanna sa...

Det är okej. Man kan hitta fynd där ibland. :)