fredag 9 april 2010

Spöregn och sol



Idag är det en sådan dag som bara har försvunnit igen.
Dagen började med lite jobb, och sedan vid lunch ringde Matias (Jaris bror) och ville äta.
Sedan när man ändå var ute så åkte vi och handlade, gick en sväng i Falun.
När vi kom hem så ringde Putt (Jaris kompis) och ville ha kaffe... Wips så är klockan 18.45.
Så allt är alltså i sin ordning. :)

I kväll vet jag inte riktigt vad det blir. Både jag och Jari är grymt sugna på att spela "Riket". Bara Matias lyckas övertyga sambon Sofia så.

Eskil kom hem igår också. Han sprang efter mig och jamade under tiden som jag var i Söderbärke igår, så jag såg det som ett tecken på att han var hemsjuk.
Skrället (mammas katt) har kört slut på honom så han är jättetrött.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Söta Eskil ser lite trött ut. :-)

Nanna sa...

Han är lite trött också. :)