torsdag 8 april 2010

Städa, rida, jobba





Idag har det som vanligt varit en dag med fullt upp.
Jari åkte i väg mot Stockholm redan vid halv 9-tiden i morse.
Jag passade på att sätta igång och jobba tills Sussi ringde och sa att de var i Grevbo, så jag begav mig dit för att packa och flytta möbler från övervåningen.

Åkte sedan iväg till Söderbärke för att klappa den lilla röda, och hämta Gaphalsen (numera kallad gaphals efter 45 min illvrål i bilen till Borlänge).

Nu blir det städa, baka och jobba lite till tills Jari kommer hem igen.

7 kommentarer:

Ume-Anna sa...

Låter som om du haft en händelserik dag! Men glöm inte trisslotten! ;-)

Kram/A

Nanna sa...

Just fasen! Tack för påminnelsen. :p Kram

Anonym sa...

är det du som står med dammsugaren i högsta hugg i trappen? ;)

Nanna sa...

Hehe, nä.

Anonym sa...

okej...det såg ut som du :)

Nanna sa...

Ookej... Jag vet inte om jag är så lik Jimmys mamma.

Ume-Anna sa...

*fniss*